De online shop stuurt automatisch bij een bestelling een bevestigingsmail met daarin informatie omtrent de bestelling die gedaan is en eventueel de benodigde betalingsgevens om het geld over te kunnen boeken.
We krijgen wel eens klachten dat de bevestigingsmail niet aankomt. De oorzaak hiervoor kan zijn dat bij uw provider of bij u zelf een SPAM-filter ingeschakeld is waardoor de bevestigingsmail wellicht als SPAM wordt aangemerkt en daarom niet in uw mailbox terecht komt. Indien u niet binnen tien minuten na uw bestelling een bevestigingsmail krijgt dan kunt u twee acties ondernemen. De snelste en meest handige manier is om gelijk online op de webshop uw bestelling in te zien waarin alle benodigde gegevens staan zoals die ook in de bevestigingsmail staan. De andere manier die meer tijd kost is om te kijken of de bevestigingsmail wellicht in de SPAM-map terecht is gekomen.
Online uw bestel- en betaalgegevens bekijken!
Op de webshop kunt u onder Mijn Account uw bestelhistorie inzien voor gedetailleerde informatie per bestelling. Hier staat ook de benodigde informatie omtrent de bestelling die gedaan is en de benodigde betalingsgevens om het geld over te kunnen boeken.
1) U kunt gaan naar
Mijn Account en u treft daar gelijk een overzicht aan van uw bestelling(en). Door nu op de button bekijk te drukken gaat u naar de pagina met alle benodigde gedetailleerde gegevens die u nodig heeft om een betaling te kunnen verrichten.
2) U kunt ook gaan naar
Toon alle bestellingen en u treft daar gelijk een overzicht aan van uw bestelling(en). Door nu op de button bekijk te drukken gaat u naar de pagina met alle benodigde gedetailleerde gegevens die u nodig heeft om een betaling te kunnen verrichten.
LET OP: Indien u op één van bovenstaande links klikt en u bent niet ingelogd dan komt u eerst bij het inlogscherm. Vult u nu uw logingegevens in en log in waarna u bij de juiste pagina komt..